Nekad josefi | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

josefi

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 1072075729

Vad är ditt namn i verkligheten? hugo

Vad är ditt discord namn? HUGO KUNGEN#5629

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Josef Abrahamsson är en brunhårig grabb på 31 år och är 190cm lång. När Josef var ung hade hans familj väldigt svårt med pengar och sånt. I hans uppväxt hände något väldigt tragiskt, Hans lillebror gick bort i endast 5 års ålder och det tog hårt på Josefs känslor. När Josef började gymnasiet blev han väldigt intresserad av bilar och motorer o allt runt om det. När Josef kom hem från skolan började han skruva med sin pappas gamla amerikanska van och bara försatte han ända tills han gick ut skolan. Efter skolan så fick han sitt första jobb och det var på Postnord. Han jobbar fortfarande på Postnord men drömmer om att jobba på en bilfirma eller på något annat ställe som man jobbar runt bilar. På fritiden så brukar Josef åka runt i sin BMW M2 och vara med vänner men det händer oftast att Josef och hans vänner är ute och åker runt i staden

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Just jag ska bli medlem för att jag ska kunna bidra med att sprida positiv glädje och kunna hjälpa till i de arbeten som det finns snålt med personal i och för de flesta jobben behövs just medlemskapen och jag tror att jag kommer kunna få ut mycket mer av mitt rp spelande genom ett bättre jobb och har möjlighet till bättre mer saker på servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är rolig att köpa bilar och leva livet på unive och att han kul med kompisar

Hur hittade du Unive? mina vänner tipsade mig om unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att bli medlem och att jobba på mekonomen

Vad har du som mål att uppnå på Unive? kunna jobba på meko och att kunna tjäna mer pengar och köpa bättre bilar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla mer! Stick ut från mängden, skriv något annorlunda! Ansök igen om 24h!

Mvh ZevenDot3
[Aktiv medlem]
[Polismyndigheten]
[Servervakt på Unive]
[Ex Trainee]
[Discord - ZevenDot3#1348]
[Öppna snabba DM/PM]

Tillbaka