Accepterad Josef330 | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josef330

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199179073423/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Flumé

Vad är ditt discord namn? Josef_330_

Vad är ditt födelsedatum? 28 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Bergman och är född 1988-10-28 i Kirovograd som är en liten stad i Ukraina. Lars är uppväxt i en familj på fyra som består av Pappa Pavel som är från Ukraina, Mamma Anna-Karin som är från Sverige, Storebror Burian och slutligen Lars. Lars familj vare fattigast i staden och det gjorde så att Lars hade det väldigt svårt att passa in i samhället så Lars hade få vänner i skolan. Pappa Pavel fastande för alkoholen och började använda våld när någon inte tyckte som han när Lars bara var 9 år. Det ledde till att Lars ända vän var hans storebror. Burian och Lars hitta alltid på bus och fann alltid ett sätt att tjäna pengar på. Problemet var ju att Pappa Pavel tog våra pengar och brände det på sprit.
När Lars var 28 år gammal hade hans bror Burian lyckats skaffat sig fram en Citroen som var början på Burian och Lars taxifirma. Tyvärr så pågick inte taxifirman så länge därför att 3 år senare så gick Lars storebror bort i en bilolycka, det gjorde så att familjen Bergman isolerade sig själva från allmänheten. Det var en enormt jobbig tid Lars fick gå igenom, men 2021 den 11 juni bestämde sig lars att flytta till Unive city för att jobba med taxi och göra hans bror stolt.

Lars har många intressen som t.ex. programmera, bilar, pumpa gym, äta mat och mm. När Lars var 5 år fick han reda på att han hade diabetes som gjorde så att han fick dra ner på alla godsaker, detta var extremt jobbigt i början men han lyckades leva med det.
Bara efter några dagar Lars hade varit i Unive city hittade han sin kärlek Romero Flume som var den mest fantastiska människan på planeten efter sin bror Burian.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli medlem för att jag tar rp seriöst och försöker göra det en så rolig upplevelse som mögjligt för mig och alla runtomkring. Jag har spelat på några andra Rp servrar förut och lärt mig grunderna, så detta är en enormt roligt upplevelse att kunna utveckla mitt rollspelande till en ny nivå samtidigt som jag har oerhört kul. Jag försöker även göra alla händelser som sker under rollspelandet så realistiska som möjligt så det verkligen känns verkligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att vilja spela Unive är hur det har ett grymt community som är trevligt, välkomnande och innehåller massa unika karaktärer. Man har även alltid något att göra i Unive roleplay till skillnad från andra Rp servrar. Jag har även kollat på många youtube videos, twitch streams där man ser hur rolig och bra gjord server verkligen är.

Hur hittade du Unive? Jag och mina polare letade efter en bra rp server och efter ha testat Unive så var det ingen diskussion att det var den här vi skulle spela på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspelande är att leva ett så verkligt liv som möjligt och göra alla händelser till något nytt och roligt. Jag vill skapa nya vänner som jag kan Rpa med. Jag vill även sprida positiv energi till alla runt omkring mig för jag själv tycker Rp blir en mycket roligare upplevelse då.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att få ta del i det fina community som Unive har. Och få tillgång till alla fantastiska saker som erbjuds. t.ex. bli taxi chaufför. Men framför allt så vill jag lära känna alla unika karaktärer som finns i Unive för jag måste nog säga att de roligaste människorna finns här. Jag anser också att Unive är en perfekt server att utveckla sitt Rp så mycket som möjligt. Så detta känns som en härlig resa. Jag och min fru Romero Flume har en gemensam dröm om att få flytta ihop i Unive city och det är ett av de få målen i mitt rollspel.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej nu satsar jag allt på Unive roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka