Nekad josef23 | Medlem ansökning [FCDavve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

josef23

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? josef

Vad är ditt discord namn? josef#7116

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Chapo Diva föddes och växte upp i en tuff stadsdel i en storstad. Han blev tidigt exponerad för den hårda verkligheten i ett liv präglat av fattigdom och brottslighet. Trots de utmaningar han stod inför lyckades Chapo utveckla en stark överlevnadsinstinkt och en vilja att klättra sig uppåt i samhället. Chapo Diva är en karismatisk och självsäker individ med en magnetisk personlighet. Han har en djärv och djärv inställning till livet och är inte rädd för att ta risker för att uppnå sina mål. Han är intelligent och strategisk, vilket gör honom till en framstående taktiker i olika situationer. Chapo är vanligtvis vänlig och charmig, men kan också vara hänsynslös när det behövs för att skydda sig själv eller sina nära och kära.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig rp genom att jag gillar o göra olika grejer annorlunda gillar inte att göra samma sak hela tiden det jag gillar är att ta risker och ibland bli tagen för det tycker jag är roligt. Kan också bidra med social rp då jag gillar att prata mer inom rp istället för att skjuta hela tiden jag respekterar också andra personer inom rp och tar de seriöst inom rätt tillfälle tycker att det är viktigt att ha det roligt och inte tråkigt hela tiden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela mot motpartens vinst betyder att man inte ska spela för att vinna hela tiden är det verkligen roligt att bara vinna hela tiden? vad får du av dett? man ska också låta andra sidan vinna några scenario och inte bli arg eller sur om man inte vinner det ska vara roligt i ett scenario för båda t,ex om polisen kommer till platsen kanske man inte ska skjuta direkt man kan göra lite roligare scenario om dem tar er eller man springer iväg då blir det spännande för båda sidorna

Hur hittade du Unive? jag hittade unive på youtube då jag ville testa denna servern ett långt tag men tänkte att jag testar nu!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka