Accepterad Josef22 | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josef

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199023477577/

Vad är ditt namn i verkligheten? Josef Händel

Vad är ditt discord namn? Josef#4635

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Fredrik Lundqvist och är född 1 Augusti 1995, född i Örebro men flyttar till Unive. Jag är en inbjudande och social person. Är fysikt stark men även psykiskt. Jag gillar även att vara med vänner och bara umgås. Som liten gillade jag att sporta. Alla olika aktiviteter men framför allt fotboll och hockey. Jag spelade fotboll upp till hög ålder. När jag fyllde 14 så började folk i min närhet men dåliga saker så som röka och snatta. Jag tänkte att de var något som alla gjorde i den åldern så jag testade. När jag hade gjort lite smågrejer så bad de mig om flera tjänster, sedan blev de bara mer och mer. Bland annat sno mopeder och cyklar. Jag kände att de inte var ett liv jag ville leva. Jag tänkte också på hur min fotbollskarriär skulle se ut om jag höll på med sånt skit. Så jag bytte skola och sa till de att jag inte ville detta längre, men de hjälpte inte. De tvingade mig genom hot att fortsätta jobba för dom och uppdragen blev bara större och större. Jag var tvungen att fortsätta. Men när jag blev 16 år gammal så kom mitt livs besked, vi skulle flytta till Stockholm. När vi väll hade flyttat så hade jag lämnat allt bakom mig. Ett år senare slutade jag på fotboll då jag ville satsa allt på skolan. Allt gick bra på gymnasiet och jag skaffade nya vänner. När jag hade tagit studenten bestämde jag mig för att mitt mål i livet skulle vara att bli polis. Jag ville hindra unga att hamna i samma sits som jag. De är den karriären jag vill satsa på i Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med bra och seriöst rp. Jag tycker väldigt mycket om att rp:a och ser fram emot att träffa nya människor att para och umgås med. Jag tror att jag kommer tillföra bra stämning på servern. Ert community verkar vara trevligt och jag ser fram emot att bli en del av de.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är atm med i engelsktalande rp men nu vill jag testa något nytt, på svenska. Varför jag valde Unive av alla svenska rp servers var för de verkar vara en seriös server med bra scripts.

Hur hittade du Unive? Jag såg på youtube videos

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att ha kul men även att bli bättre på att rollspela. Jag hjälper även andra om de skulle behövas.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att träffa nya trevliga personer att prata och umgås med. Även som sagt, hjälpa folk som behöver hjälp om de skulle behövas

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja, Mafia City RP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka