Accepterad josef123 | Medlem ansökning [muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

josef123

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/76255646454436/

Vad är ditt namn i verkligheten? josef

Vad är ditt discord namn? Autopilot#5403

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2022

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Josef Rehman. han är 25 år gammal bor i Göteborg Josef har haft det väldigt svårt i skolan när han var ung. när han var ung dog hans farsa av en bill olycka och det lede till att Josefs mamma började med droger , alkohol och det var jobbigt för Josef han var så spas ung på grund av hans föräldrar hade Josef inte så bar betyg och han hade inte så många vänner att hänga med i skolan Josef mådde inte så bra så han rymde från sin mamma och han var 16 år när han rymde han älskar att meka med mopeder så han jobbade i en cross butik sen när han fyllde 25 år så fula han till staden Unive han flyttade till staden Unaiv för att hitta nya vänner och starta ett nytt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem på Unive för att jag har ett utvecklande rp då jag har spelat mycket på andra svenska rp servrar kommer försöka bli anställd på dom jobbar med billar. och jag känner att jag kan göra mycket mer om jag är medlem på staden Unive och därför jag har spelat på andra svenska rp servrar så vet jag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med ett seriöst Rollspel och bra scenarion med hög RP samt göra servern till en ännu bättre plats att rollspela på. Genom den höga RP nivån och de bra scenarion jag kommer göra så kommer även andras RP nivåer lyftas. Det är därför jag vill bli medlem på Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte tänka på sitt eget bästa i sitt rollspel man ska rpa så att andra har det lika kul och bra som mig i t:ex det scenariot.

Hur hittade du Unive? genom att kolla på era youtube Vidos o

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka