Nekad josef1122- | Medlem ansökning (flake)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

josef1122-

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? josef

Vad är ditt discord namn? josef#7116

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. min karaktär heter pablo mablo han bor ensam där han flytta ut när han var 20 just nu är han 22år och söker jobb och nya vänner han kom från en fattig familj och hade en svår uppväxt tills en stålande dag kom från gud han tänkte varför inte köpa en trisslott den dagen vann han plösligt 5 miljoner som hjälpte han och hans familj jätte mycket han köpte då en lägenhet och massor med saker som kunde hjälpa honom men nu måste han såklart hitta ett jobb som kan hjälpa honom i framtiden han tänker att söka till taxi och sedan uttbilda sig själv till domare eller polis han letar också efter ett bra universitet där han kan få bra utbildning. han har alltid drömt om att bli rik så han kan hjälpa andra fattiga familjer för han vet exakt hur de könns att växa upp fattig

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra bra rp samt rolig rp till folke och få lite stemning jag kommer inte lalla och verkligen försöka göra rpandet bättre och roligare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att du inte bara ska tänka på dig sjlv och inte att du måste vinna varje scenario för att det ska vara roligt t.ex att det bhade inte varit roligt om du vann varjje sceanrio du var med i-

Hur hittade du Unive? jag hitta unive genom att jag och mina vänner hade tittat mycket på youtube och letat efter en servern tills vi hitta unive och då tänkte vi att vi ville spela på den för den sog rolig och spännade ut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka