Nekad josef1122- | Medlem ansökning [ColdfaithTV]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

josef1122-

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? josef

Vad är ditt discord namn? josef#7116

Vad är ditt födelsedatum? 20 Februari 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter stina winston hon bor ensam där hon flytta ut när hon var 20 just nu är hon 20 år och söker jobb och nya vänner hon kom från en fattig familj och hade en svår uppväxt tills en stålande dag kom från gud hon tänkte varför inte köpa en trisslott den dagen van hon plösligt 5 miljoner som hjälpte henne och hennes familj jätte mycket hon köpte då en lägenhet och massor med saker som kunde hjälpa henne men nu måste hon såklart hitta ett jobb som kan hjälpa henne i framtiden hon tänker att söka till taxi och sedan uttbilda sig själv till domare eller polis hon letar också efter ett bra universitet där hon kan få bra utbildning

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra bra rp samt rolig rp till folke och få lite stemning jag kommer inte lalla och verkligen försöka göra rpandet bättre och roligare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? vet tyvärr inte vad det betyder men jag hade jätte gärna villjat veta vad de betyder eller få en förklarning på det så jag inte gör något fel när jag spelar

Hur hittade du Unive? jag hitta unive genom att jag och mina vänner hade tittat mycket på ro och letat efter en servern tills vi hittaunive och då tänkte vi att vi ville spela på den för den sog rolig och spännade ut

Utveckla mer, Sen att spela för motpartens vinst menas: Måste du själv vinna för att det ska vara roligt? eller är det okej att förlora då och då för att göra det roligt för motparten.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka