Nekad josef | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

josef.

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199126692700/

Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad är ditt discord namn? Josef#5797

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter höffa bulle och är 44 år gammal, han har bott i en grotta i hela sitt liv utan vårdnavs havare. höffas, föräldrar är kriminella sen 2001 och missbrukade knark höffa hade svårt i skolterminerna och han ville bli som sina föräldrar och göra kriminella handlingar. han hade och har inga närastående som tex. vänner eller familj. och var klassens äckliga kille. Hans intresse är krimminella saker och han gillar bilar och hanterar vapen på hotfulla sätt pga hans uppväxt mvh Josef

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag spelar bara på unive jag tycker att det är en rätt chill server och därmed snälla staffs och medborgare därmed vill jag bli medlem för att utföra mera handlingar och utväckla servern på bra och snygga sätt med roleplay

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag gillar staden seriösa rp:n servern har och jag är lämplig för att utföra den rp som krävs

Hur hittade du Unive? mina kompisar satte på en server (denna) och jag chikade in snabbt och servern var allmänt kul och jag spelade mer och blev intresserad av den och så fortsatte det så

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ta mera saker säriösare och utföra mera saker som tex kriminella handlingar billstölder rån och utföra seriösa senarion

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att bli lite större och få mera handlingar och vara en seriös rpare

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på unive rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka