Nekad Josef | Medlem ansökning [kallstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josef

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad är ditt discord namn? Josef#1100

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam Eklind och är polis. Han har varit det väldigt länge.
Han är en social person som är välkomnande och trevlig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp på serven. Jag har 1500 timmar på fivem varav 1000 är på Unive. Jag har mycket erfarenhet gällande rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att båda parterna ska ha roligt och inte bara att vinna.

Hur hittade du Unive? Kommer inte ihåg

Utvecklad karaktärsbeskrivning:
Liam är en bestämd och säker individ som inte har svårt för att säga ifrån. Han säger till när saker inte sköts på hans sätt och som han tycker. Han har inga problem med att säga till bestämt och är “vass” i sin personlighet.
Han kan i vissa fall vara lite övermodig där han utsätter sig själv för lite för stora risker. Han konsekvenstänk är inte alltid på topp om man ser till hans egna handlingar, när det gäller andra så är han tvärt emot. När det gäller andra så är han nästan lite överförsiktig. Han vill aldrig utsätta någon för fara etc.
Liam är ärlig i de flesta fallen, han vill andras bästa och är så ärlig han kan vara för att det ska bli så bra som möjligt. Han har nolltolerans mot när folk inte gör som de är tillsagda eller bryter mot regler. I dessa fall kan han bli riktigt arg och bestämd. Han hatar när saker inte går som planerat och kan då snabbt tappa humöret.
Pålitlighet är han i vissa fall. Om det gäller jobb saker som är sekretessbelagda eller liknande så är han väldigt pålitlig och han förstår allvaret i situationen. Däremot om det är något annat, mindre viktigt är han inte lika pålitlig.
Han är väldigt vänlig när han möter nya personer men också mot sina bekanta. Han behandlar alla lika men har ibland en egen, lite udda syn på saker. Denna ömhet som han har gentemot folk kan som sagt snabbt ändras om de gör något fel. Men när saken är utredd så är allt som vanligt igen.
Liam är väldigt smart och intelligent. Det som ligger bakom att han blir så pass arg när folk gör fel är egentligen att han ser farorna i det hela. Han ser de risker personerna utsätter sig för när de bryter mot reglerna. Han är smart och tänker logiskt i alla situationer och stress hindrar inte hans tänkande.
Liams självförtroende är stark och stabilt. En kommentar om att han är dålig på något välter inte honom utan han är alltid säker på sin sak och har ett väldigt bra självförtroende. Om saker inte går som han berättat eller om han inte presterar så som han uttalat sig att göra så kommer han ofta med en bra ursäkt.
Att han har sådant humör kan få en negativ effekt när han möter folk då de bara ser honom som en otrevlig man som alltid är arg, fast det egentligen inte är så. Han har alltid en tanke bakom allt, han vill egentligen bara gott.

Kortare utveckling på vad jag kommer bidra med:
Jag är före detta medlem och helper här på Unive och vet hur man rp på ett rättvis och roligt sätt för alla inblandande parter. Om man vill förbättra servern som medlem så är det viktigt att hålla en bra rp vilket är något jag alltid strävar efter, så hög rp nivå som möjligt. Jag hjälper även gärna andra som är osäkra eller undrar något om servern eller om rp generellt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka