Nekad Josef Malki | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josef Malki

Gaywi.G T R
Meddelanden
1,448
Reaction score
90
Ban-referens
KLAKESKO-MIGRATED-128 — Klakesko, Permanent
Anledning: gaywi
Bannad av: Admin
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Som jag tidigare berättat för dig har jag inte så starkt minne så vet ej riktigt vad jag gjorde under 2023 men jag vet att jag var i ett krim möte där philip nämnde alla som hade fuskat och jag var en av dem. Sen innan jag spoofade asså jag hade varit avstängd i ett tag och insåg att alla som hade fått ban som mig fick unban men jag blev bara nekad hela tiden och jag blev less på det så jag valde att köpa en spoofer, detta skedde under 2024. 2025&2026 har jag inte spoofat överhuvudtaget

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Givetvis, Dessa regelbrott tog plats sedan 2023-24 vilket var en period där många fuskade man var ung och dum samt föll för grupptryck och ej hade ett stort koneskvänstänk. Har mognat ur den psyoksen idag och söker mig seriöst rollspel.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jodå, Som sagt detta skedde under 2023 jag var ju liksom 15 år gammal, dum utan ett konsekvens tänk och trodde att allt var inget seriöst, men idag 3 år senare är jag 18 år gammal har insett att ens handlingar har oftast större konsekvenser än vad man tror, är betydligt mycket mer mogen än vad jag var då och är helt enkelt inte samma person, Mycket har hänt under dessa 3 år alltså utöver min ban såklart och det har verkligen förändrat mig helt som person men det är inget jag vill disskutera i en banöverklagan utan ni har mitt ord att jag kommer bete mig nu !

Varför ska vi ge dig en till chans? Jo men det är nämligen så att jag varit bannad så länge som jag kan minnas, har gjort ett stort antal överklagningar och inte fått en enda chans, Mitt engagerande av att försöka få unbans tyder på att jag har goda mål på er servern annars hade ingen vettig person försökt bli unbannad sådär länge bara för att gå in på servern och fucka för sig själv igen. Jag kommer bidra med rolig och social rp samt vara en bättre person.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yep yeppp

Vill även berätta att all information som står i min "ban" alltså discord id, steam osv osv är gammalt använder inget av dem kontona idag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka