Accepterad Josef kella | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.jizzy

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199098320164/

Ditt Hex-ID: 110000143d55524

Vad är din discord tagg? Lowrex#6408

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: uaemqc Anledning: höj nivån Går ut om: 0 dagar 22 timmar 23 minuter Placerad av: Limpis ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För at min rp nivån var dålig i detta fall för att limpis trodde jag lallade men jag inte gjorde det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min rolls till piren en person åker in i min bil den flyger i luften och han ba åker därifrån jag rpar på mina skador men det gör inte han för att det var dsync jag åker efter och hämtar någon som kan laga min bil från piren de lagar den då åker jag tillbaka och ifrågesätter varför han gjorde så, sedan nekar han till det som händer då slår jag till han, han går iväg och då kommer ngn random snubbe och försöker slå mig, jag dodgar och slår tillbaka för det räknas som självförsvar sedan går han iväg jag och min kompis hänger i piren och chillar sedan kommer han och börjar hetsa och snacka om morsor och då går jag till min bil och då slog han mig och sparkade på mig. Min kompis slår till honom och säger bete dig, han väljer att slå mig och springa därifrån jag springer efter och försöker slå honom fast han gick till snuten och det är suntförnuft om jag slår ngn framför polisen så jag lät bli och sa till polisen att han misshandla mig men polisens RPär ju inte bra. Sedan slår min kompis han och blir gripen, han försöker fortfarande slå mig så jag slår han, han lyckas få ner mig på marken och sitter o sparkar på mig som man inte får göra i public places. jag ställer mig upp och börjar slå sönder han men då börjar limpis specca och trodde att jag lallade runt och bara ville slå han och då blir jag bannad för låg rp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Hm just när han såg det så är förståeligt varför han trodde att d var låg rp nivå så det är både en felaktig ban och jag som gjorde fel. Det förekom pytte lite lall för scenariot gick överstig när han började sparka på mig på marken och limpis jag har det på klipp och det var jag med kostym

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev avstängd för att ha bytt jobb inom 2 veckor och en felaktig ban om copbait och några andr ajg inte kommer ihåg, jag har lärt mig mycket från mina tidigare bans och är väldigt påläst inom reglerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? A försökt stoppa scenariot men som sagt det eskalerade väldigt fort när han började sparka på mig när jag log ner.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att försöka se till så scenariot inte blir lika hetsigt som det blev. Att inte rpa så mycket i piren för där förekommer mycket lall

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Tänk på din nivå till nästa gång. Bara för att andra håller en dålig nivå så ska det inte påverka dig och din rp. Visa istället hur man ska göra och var den bättre personen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka