Accepterad Josef kella | Ban överklagan [ozzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.jizzy

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199098320164/

Ditt Hex-ID: 110000143d55524

Vad är din discord tagg? Lowrex#6408

Vem var det som bannade dig? Ozzy

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: zshmch Anledning: suntförnuft, Powergaming. Flyger med din bil och åker i 250-300 genom stan. Går ut om: 0 dagar 23 timmar 49 minuter Placerad av: ozzy

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att ha körtr i 250 km/h i staden och jag förstår verkligen vrf han banna mig och det var helt rätt från hans perspektiv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis sett min vän bli gripen av poliser jag rusha till polis stationen för att rpa som försvarare, jag rusha i 250 km/h på grund av att jag tänkte på min väns liv och ville rädda han från att hamna i fängelset, jag förstår din sida ozzy vrf du valde o banna, men tro mig jag ville inte rusha så snabbt med bilen för ingen anledning det var bara för att min vän var fängslad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det inte eftersom jag fortfarande bröt mot regeln och jag medvetet gjord det. Men jag hoppas du försåtr min sida ozzy och ger mig en ny chans för att visa att min RP är it så låg. Jag är här för att säga min sida av saken, jag förväntar mig inte en unban eller ngt men ville ba komma och berätta min sida och be om en ny chans

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lall, suntförnuft, powergaming

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja kört försiktigt och betett mig bättre i trafiken för att skapa bättre RP för alla andra och inte bara prioriterat mitt scenario. Det hade blivit mycket bättre RP och mer realistiskt RP för alla och mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att köra 80-100 km/h för att göra en mer stabil RP och mer realistiskt RP.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Senast ändrad:
Jag hoppas att du förstår och att detta inte ska ske igen. Visa istället att din rp är hög som du själv skriver. Välkommen in igen

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka