Accepterad Josef kella | Ban överklagan (Albinyouknow)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.jizzy

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199098320164/

Ditt Hex-ID: 110000143d55524

Vad är din discord tagg? Lowrex#6408

Vem var det som bannade dig? albinyouknow

Hur lång tid var din ban? 3 dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: kiiufj Anledning: VDM, powergaming, suntförnuft Går ut om: 2 dagar 8 timmar 40 minuter Placerad av: Albinyouknow ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag begick powergaming, VDM, suntförnuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min g wagon och då är jag bakom en bil, bilen viglar och blockerar mig från att köra förbi och det var dsync för han säkertmen i mina ögon så träffa han mig när han satt och vingla och sedan bryr jag mig inte om det och gasar så att han it kommer ikapp sedan kommer han ikapp och kör in i mig för mina ögon så flög han fram och tillbaka och jag oxå. då kör jag in i han i ungefär 40 km/h och frågar vad han håller på med, sedan kommer jag tillbaka några ggr och frågar om han mår bra men han satt afk sedan kommer en polis i 300km/h och flyger in i han också tror jag och då gick jag fram utförde puls o andning på polismännen osv sedan blir det en car chase efter car chasen så stannar jag o lagar min bil med ingen /me för scenariot blev jätte stort, min bil var efterlyst av poliskåren, jag hade tidigare blivit trackad av piketer innan och arresterad av dom, jag vill be om ursäkt för det jag har gjort min RP har aldrig i hela mitt liv varit såhär låg, jag förstår värför jag är bannad och vet själv att jag gjorde fel där, jag skrev den här ban överklagen för att albinyouknow skulle se min sida, jag förväntar ingen unban, men jag vill få en ny chans och förbättra mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt rätt det albinyouknow gjorde om jag hade fortsatt så då kunde jag ha förstört andras RP känsla. Han gjorde helt rätt där me njag vill få en ny chans jag vill att albinyouknow ska se att det här är it min RP nivå och att jag aldrig kommer göra såhär igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. bytt jobb inom 2 veckor, powergaming, halv ooc.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Yes rpat på skadorna, inte kört in i han så där mycket, rpat med /me a jag är väl medveten om mina misstag och ber om en chans så att ni i staff teamet inte behöver gå runt och tro att min RP nivå är lika låg som en lallare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att rpa på inte vara lika tjurig för alla här i unive vill ha en rättvis RP inte bli på körda för dsync. Och inte bete mig som en lallare som inte bryr sig om RP nivån alls.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka