Accepterad Josef kella | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.jizzy

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199098320164/

Ditt Hex-ID: 110000143d55524

Vad är din discord tagg? Lowrex#6408

Vem var det som bannade dig? amo_147

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: awpsvu Anledning: sunt förnuft och FailRP, kör för fort igenom stan och kör utan däck Går ut om: 0 dagar 23 timmar 48 minuter Placerad av: Amo_147

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att ha kört utan däck och för snabbt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag krascha rpa på det sen körde jag vidare efter det så började hjulet skrapa marken jag stoppade bilen för att se varför den skrapar marken, jag ser på däcket o däcket är kvar då trodde jag att det var en bugg så jag sket i det för bilen sladda inte så hjulet kunde inte ha varit sönder här är klippet! https://medal.tv/games/gta-v/clips/tYiP8Nyz8Jvo1/d1337kLzSyaW?invite=cr-MSxpczEsNzIwNTA5Njks

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en si o så om du hade sett det från mitt perspektiv var det att däcket var på men det var en bugg för den skrapades men bilen sladda inte eller nått den var helt normal för mig men amo_147 ksk såg ngt annat som jag it såg, fast jag visste it om dääcket var borta för om du ser på klippet då kan man se att däcket var på, jag stanna några ggr i klippet för att se om däcket var på elr it för jag vet att man it får köra en bil när det inte finns däck på bilen. Om det inte var ett däck för dig vet jag inte amo_147 men för mina ögon var det ett däck på bilen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. pw, pw, lall, bytt jobb inom 2 veckor, sunt förnuft, sunt förnuft, lall, höj din RP nivå, FailRP. jag har tagit lärdom av alla dom här bannsen det var mina tidigare bans när jag började med RP.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej för mig såg det ut som att däcket var på amo_147 jag gjorde it det med mening fast om man ser att däcket är på då rpar man som om att inget har hänt med däcket men jag har tagit lärdom av den här bannen o vet hur jag ska rpa om det händer igen tack för att du banna mig nu vet jag bättre och kan utveckla min RP med den här bannen. Men jag visste inte att det räknas som att däcket är av om den skrapar marken ändå om däcket är på sry för det här missförståndet, det kommer inte upprepas igen det lovar jag!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att stanna om däcket skrapar marken jag är taksam för att du banna mig nu kan jag ta lärdom och utveckla min RP så att jag inte begår samma misstag igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka