Accepterad Josef kella | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.jizzy

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Ditt discordnamn: Lowrex#6408

Ange ditt födelsedatum 24 December 2007

Varför ska just du bli staff? Jag borde bli staff för jag har rpat i över 2 år på denna servern sen 2021. Har en hel del erfarenheter inom RP och har bra koll på grundregler samt era anpassade regler på denna servern. Har varit staff i snöstaden så vet hur man ska använda binds både IG och OOC. Jag är väldigt aktiv ungefär 2-5 timmar om dagen på vardagar då är det bara staff arbete för just nu har jag tröttnat på RP och vill testa på och försöka hjälpa den nuvarande RPn på Unive! Har alltid velat vara staff och verkligen se det från en staffs perspektiv och kunna ha hand om ärenden utan att någon känner sig orättvis behandlad eller bemötad.
Jag ska ha denna rollen för jag tror jag själv kan bidra med något fint på denna servern. Jag vill också lära mig ett bättre bemötande med folk dvs inte enbart hets utan att kunna vara lugn och kunna lära mig att hantera situationer där de finns ett flertal val att välja mellan på ett bra sätt.

Jag har några mål som jag vill uppnå som staff
1. Vara i god ton mot folk
2. Behandla folk rättvist
3. Kunna lära mig mer om hur det är att vara staff
4. Lära mig mer om scripting

Jag har några saker som jag kommer ha i baktanken under mitt staff arbete:
1. Sätta mig i bådas situation och försöka förstå varför det har hänt.
2. Försöka hålla ärendet lugnt och fint så att det inte blir en stor röra under ärendet.
3. Göra mitt bästa med att tänka fram ett beslut som får en person att lära sig av det regelbrottet eller misstaget han har begått.

Nu kommer jag nämna några arbetsuppgifter jag kommer att sköta galant som staff:
1. Dva bilar
2. Banna/kicka (med klipp då)
3. Ta support ärenden
4. Mitt PM kommer jag besvara 24/7 så kommer inte vara lat!
5. (Om jag blir krim ansvarig) Jag och en massa andra har klagat på att folk inte fixar discord roller på krim dcn och att de tar dem dagar att t.e.x fixa behörigheter till allians osv. Så kommer vara där väldigt länge och försöka fixa så snabbt som möjligt.
6. Kommer vara en förebild för folk
7. Vara snabb i /helps för folk blir sura när de t.e.x inte får sin pedmeny och då behöver dem spamma vilket jag tycker ingen behöver göra fast a.
8. Specca en hel del runt mappen samt specca en hel del människor.
9. (Om jag blir donations ansvarig) Jag kommer vara i donations rummen länge + så kommer jag visa folk gänghus innan de köper (om det är tillåtet), tycker det är tråkigt att se när folk blir stressade i donations rum när de ska köpa upp och de inte vet vad de ska välja.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag har en hel del plugg (går sista året i grundskolan, hoppas ni har förståelse för det!) Måndag =3-4 timmar Tisdag =3 timmarta är FiveM tider! Bara på Discord är jag inne runt 8 timmar på en vardag och 10 timmar på helger (detta är de timmarna jag kommer vara inne på Discord och göra Dc arbete då!).

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 2 år nu (har ibland pausat RPandet fast har varit aktiv varenda år och rpat i olika karaktärer samt olika sidor av RPn polis, krim och en hel del andra yrken. Just nu så tänker jag inte prioritera RPn om jag blir staff för har tröttnat lite på den men kommer rpa lite här och där fast om jag blir staff kommer jag ägna min tid på Unive åt staff arbete. Kolla

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes har varit staff i Snöstaden som Mod samt har jag varit SV fast det var innan jag valde att lämna Unive för jag tröttnade på RPn. Fast nu vill jag ta tag i en större roll här på Unive och se om jag klarar det bra och om jag kan bidra med något på denna servern.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation. (Vill gärna bli krim ansvarig!) Vill gärna bli krim ansvarig för jag tycker det finns så mycket mer arbete man kan göra och har mycket erfarenheter inom krim RPn. Vill gärna specca stora scenarion och kunna kolla på dom utan att något går fel för det värmer ens hjärta när man vet att man har gjort en förändring!

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Gärna inte Jobb för tycker att det är väldigt lite man kan göra där!

Senast ändrad:
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Ditt discordnamn: Lowrex#6408

Ange ditt födelsedatum 24 December 2007

Varför ska just du bli staff? Jag borde bli staff för jag har rpat i över 2 år på denna servern sen 2021. Har en hel del erfarenheter inom RP och har bra koll på grundregler samt era anpassade regler på denna servern. Har varit staff i snöstaden så vet hur man ska använda binds både IG och OOC. Jag är väldigt aktiv ungefär 2-5 timmar om dagen på vardagar då är det bara staff arbete för just nu har jag tröttnat på RP och vill testa på och försöka hjälpa den nuvarande RPn på Unive! Har alltid velat vara staff och verkligen se det från en staffs perspektiv och kunna ha hand om ärenden utan att någon känner sig orättvis behandlad eller bemötad.

Jag ska ha denna rollen för jag tror jag själv kan bidra med något fint på denna servern. Jag vill också lära mig ett bättre bemötande med folk dvs inte enbart hets utan att kunna vara lugn och kunna lära mig att hantera situationer där de finns ett flertal val att välja mellan på ett bra sätt. Jag har några mål som jag vill uppnå som staff
1. Vara i god ton mot folk
2. Behandla folk rättvist
3. Kunna lära mig mer om hur det är att vara staff
4. Lära mig mer om scripting

Jag har några saker som jag kommer ha i baktanken under mitt staff arbete:
1. Sätta mig i bådas situation och försöka förstå varför det har hänt.
2. Försöka hålla ärendet lugnt och fint så att det inte blir en stor röra under ärendet.
3. Göra mitt bästa med att tänka fram ett beslut som får en person att lära sig av det regelbrottet eller misstaget han har begått.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag har en hel del plugg (går sista året i grundskolan, hoppas ni har förståelse för det!) Måndag =3-4 timmar Tisdag =3 timmar
Onsdag=2 timmar Torsdag =4 timmar Fredag =5 timmar Lördag =6-7 timmar Söndag =6 timmar. Detta är på ett ungefär ibland kommer jag inte kunna fylla de timmarna om något händer men förvänta mig vara väldigt aktiv.

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 2 år nu (har ibland pausat RPandet fast har varit aktiv varenda år och rpat i olika karaktärer samt olika sidor av RPn polis, krim och en hel del andra yrken. Just nu så tänker jag inte prioritera RPn om jag blir staff för har tröttnat lite på den men kommer rpa lite här och där fast om jag blir staff kommer jag ägna min tid på Unive åt staff arbete. Kolla

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes har varit staff i Snöstaden som Mod samt har jag varit SV fast det var innan jag valde att lämna Unive för jag tröttnade på RPn. Fast nu vill jag ta tag i en större roll här på Unive och se om jag klarar det bra och om jag kan bidra med något på denna servern.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation. (Vill gärna bli krim ansvarig!) Vill gärna bli krim ansvarig för jag tycker det finns så mycket mer arbete man kan göra och har mycket erfarenheter inom krim RPn. Vill gärna specca stora scenarion och kunna kolla på dom utan att något går fel för det värmer ens hjärta när man vet att man har gjort en förändring!

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Gärna inte Jobb för tycker att det är väldigt lite man kan göra där!
+rep

+rep har känt grabben ett tag och vet att han är kapabel till detta

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka