Inaktuell Josef kella | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.jizzy

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad heter du på discord? Lowrex#6408

Ange ditt födelsedatum 24 December 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det var jobbets uppgifter! Att kunna bestämma om någon är bra nog för att RP:a på unive må vara den bästa känslan, man har en så stor påverkan på serverns RP som MA för man är den som får in nya spelare på servern och min uppgift är ju att få in vettiga RPare. Samt är det superkul att kunna läsa ansökningar och se vilka olika karaktärer folk har tänkt ta in till Unive! Det är bara så härligt och se att folk är kreativa Rpare.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att jag borde bli MA för jag har rpat på Unive i cirka 2 år nu sen tidigare har jag varit staff i andra servrar så som Swewwave där jag har lärt mig mycket. Samt är jag en väldigt utbildad rpare skulle jag nog kunna säga för att jag har rpat med olika vägar, har rpat som walter white där jag gick med ett gäng som en droghandlare för att bidra med nästan samma historia från breaking bad. Jag kan alla grundregler utantill samt är jag en väldigt aktiv rpare så då kommer jag kunna lägga lite mindre tid på min karaktär och mer tid på att ta andras intervjuer samt läsa igenom deras ansökningar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Snällt, trevligt, tålmodigt och låta folk prata till punkt samt höra vad båda parterna har att säga. Har varit med många ärenden där jag inte har fått pratat till punkt eller sagt min sida som är orättvist och bara allmänt äckligt, att vara dryg mot andra för ingen anledning ger bara ett dåigt ryke om Unive. Man snackar med god ton och då kommer man få samma ton tillbaka det kan jag lova dig!

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Medlems rollen är den första och viktigaste rollen, denna rollen öppnar en massa nya RP vägar. Denna roll måste bli svårare att få tag på för om alla kan få tag på den enkelt vad är meningen med att ha medlems rollen, medlems rollen är en checkmark på att du kan grundreglerna samt kan RP:a duktigt utan att man behöver bli bannad för grundregler. Denna roll har mycket och jag tycker att den har förlorat sin betydelse för att en massa på denna servern har förstört den med att dom t.e.x blir bannade ett flertal gånger för saker de redan kan. Därför ska frågorna vara mer samt att intervjuerna ska vara längre dvs på intervjvun så frågar man bara inte om grundreglerna och en hel andra saker som t.e.x scenarion för då får en person ideér och man kan tänka utanför boxen och bara med sina enbart tankar istället för att bara kopiera av frågorna och sedan wips bli godkänt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? 1: De ska kunna alla regler (Discord och Fivem) fläckfritt. 2: De ska ha en bra RP dvs en RP nivå som håller (inget lall osv). 3: Spela för både parterna så att scenarion inte slutar kort med att en part fick allt roligt gjort. 4: Samma namn på steam som i discord så att man lätt kan kontakta dom om något! Kunna § 1.9 suntförnuft för denna regeln är den bredaste regeln inom RP kan man inte RP:a utan att bryta konstant mot suntförnuft håller inte! Vara helt enkelt social av sig själv, visa sig själva kunna använda munnen istället för våldet det hjälper både dig och Unive därför ska man alltid vara vänlig för de staffsen gör på denna servern och deras beteende är väldigt viktigt för Unive för om alla är korrupta och dåliga det leder till att Unive förlorar många mer spelare för andras beteende!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? 1. Att ha hand om medlemskaps intervjuer samt ansökningar. 2. Hjälpa medlemmar om något snett har skett. 3. Kolla igenom alla svar verkligen förstå varför han ansöker samt gå igenom frågor om RP generellt. 3. Jag ska göra mitt bästa att vara snäll när jag har ett ärende för att det första dom kommer höra av Unive kommer vara från en medlemskaps ansvarig och om redan från start att de upplever att de inte trivs på denna servern kommer de förmodligen lämna och om vi tänker ett steg fram så kommer Unive få ett rykte om alla medlemskaps ansvariga beter sig på ett dåligt sätt

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag forumsarbete: Från 10:00-12:00 Discordarbete: Från 18:00-19:00 Tisdag: Discordsarbete/Forumsarbete: 19:00-20:00 Där jag delar upp 30/30 min Onsdag: Forumsarbete: Från 14:00-15:00 Discordsarbete: Från 19:00-20:00 Torsdag: Forumsarbete/Discordsarbete: Från 19:00-20:00 30/30 min Fredag Forumsarbete/Discordsarbete: Från 18:00-20:00 Sedan har vi Lördag och Fredag då är det 2 timmar på lördag när jag vill och sedan söndag 2 timmar när jag vill under dagarna.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Tack för att jag fick ansöka!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka