Accepterad JOS | Whitelist ansökning [EmilG21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JOS

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198365776429/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah Josefsson

Vad är ditt discord namn? JOS#0999

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär har alltid sedan små ben vilja jobba för rättvisan. Men sedan när han blev äldre så känner han att han vill ha mer och mer pengar. Han som nu är 21 år vet ej vad han ska göra om han ska fullfölja rättvisans väg och försöka utbilda sig till polis eller ta ett högt betalande jobb och tjäna mycket pengar. Detta gör att hans känslor är väldigt oregelbundna. Han kan en dag vara jätte lugn och vilja slappa på stranden medans andra blir han arg på allt o alla. Eftersom han gillar att köra bilar så vill han ju tjäna mer pengar så han kan få fina bilar. Men å andra sidan känner han en stor lust att bli polis och tjäna befolkningen. Han gillar också att träna och det blir en del av hans jobb som polis så därför vill han verkligen bli polis. Problematiken med detta blir nog att om inget av det han vill går så finns bara en sida kvar och det är att tjäna pengar olagligt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli whitelistad eftersom jag är en bra och seriös rp:are. Jag försöker alltid göra realistiska scenarion som är roliga för alla. Jag är också en väldigt hjälpsam person som försöker hjälpa dem flesta ifall dem får problem med någon eller behöver hjälp och tycker det skulle behövas på denna server då jag själv varit ny och vet hur det är.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad så jag kan få whitelistade jobb. Jag tror också jag kan stärka communityn med min hjälpsamma attityd. Sedan vill jag också spela med mina kompisar som är whitelistade.

Hur hittade du Unive? jag hittade Unive via en kompis.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att göra roliga men ändå realistiska scenarion på alla. Och klättra från fattig till rik och respekterad.
Ifall jag har skrivit lite på något ta gärna en muntlig intervju så jag kan elaborera.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka