Nekad José alvarez | Medlem ansökning [Sandberg] | [SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

José alvarez

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/tomtenisse0610171111/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? NOAH#0101

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter José Alvarez och har sina rötter i Colombia. Han har tidigare i livet hållit på med mycket kriminellt men har valt att byta bana i livet och sluta håla på med kriminella. Josés störta dröm i livet har alltid varit att bli mekaniker eller jobba med att bygga/modda om bilar fast då hans pappa som bodde i Colombia höll på med det kriminella fastnade han i samma bana men nu har han tagit sig ur och vill jobba med bilar. José har en väldigt trevlig personlighet som uppfattas väldigt sympatisk men ifall människor inte respekterar han eller inte respekterar andra kan han bli arg. Han har också en dotter som han inte träffar då han har suttit i fängelse och inte har laglig rätt att träffa sina barn, detta kan göra han väldigt ledsen och ibland hamnar han i en väldig djup depression.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag kommer bjuda på gott RP och göra så att servern får ett bättre rykte än vad det redan har sedan så kommer jag också spela mycket. Jag känner också att detta är bra server då jag letar server just nu och spela på och jag tycker att denna verkar ha bra scripts.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig mest intresserad av Unive Roleplay är dom ganska unika scrpitsen och hur folk RPar då jag tycker att Rp nivån ligger väldigt hög hos många spelare. Jag tycker också att servern verkar ha sköna staffs och att alla verkar vara aktiva då jag har spelat på servrar innan som inte alls har aktiva staffs som hjälper folk, det skulle jag säga att jag är mest intresserad av servern.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive Roleplay via en gemensam kompis som visade mig servern och jag tyckte att den verkade bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är såklart att ha kul medans man samtidigt bidrar med gott RP men jag har också ett mål och det är att jag ska kunna utveckla min RP nivå som jag hoppas kunna göra i denna server.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på denna server är att jobba på antingen Mekonomen eller Benny's då jag är väldigt bil intresserad och för att kunna göra detta känner jag att det kommer underlätta väldigt mycket ifall jag blir medlem.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte så mycket men ifall jag skulle bli medlem här så skulle detta kunna bli den server jag enbart kör på.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top