Accepterad JordanP | Medlem ansökning [Elivic1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JordanP

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jordano

Vad är ditt discord namn? jordanp111

Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Jordan Kevlar är uppväxt i stockholm där han haft en dålig uppväxt pga. området han bodde i som vart ett utsatt område under en period där han bodde där. Hans intressen är att spela kampsporter som t.ex boxning, karate, taekwondo, etc. Han ville bli en känd boxare för att ta sig ur det utsatta området han bodde i och tjäna mycket pengar för att kunna köpa ett hus till hans mamma och resten av hans syskon. Han har 2 syskon en storebror och en lillasyster. Hans storebror va inte mycket runt honom när han var liten då han var indragen i gatan i området han bodde i och langade droger och gjorde kriminella jobb åt dom äldre.
Hans framtids planer är att kunna bli en framgångsrik boxare för att kunna ta sig ur orten.
En dag knackade det på dörren så gick han för att öppna dörren och därefter så såg han 2 polisklädda män som berättade att hans storebror är under arrest och att de konfiskerat en mobil och en väska med narkotika. Då försökte Jordan därefter få tag i morsan men hon var i jobbet.
Detta fick jordan att bli väldigt stressad och därefter visste han inte vad han skulle göra.
Eftersom att storebrorsan var över 15 år gammal så var han straff myndig och fick sitta i häkte i 1 månad innan han blev dömd till narkotika brott alltså 1 månads fängelse.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en hög rp nivå då jag är erfaren med rp och jag är erfaren med alla sorts regler vilket jag kommer ta upp lite senare efter i denna skriftliga intervjun.
Jag vet att jag bidrar med hög rp eftersom att jag fått beröm på de andra servers jag rpat på att jag är en väldigt god rpare och är en social människa.
Jag håller mig alltid till att försöka vara så social med personer som möjligt så jag kan ha bra kontakter och goda vänner i servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för att båda parterna ska ha roligt i ett scenario så att inte bara en part i ett scenario ska vinna i scenariot bara för att den andra parten ska ha tråkigt och sedan inte ha lust att vilja rpa längre. Man ska försöka göra det så gott och roligt som möjligt för båda parterna så att man kan sträva för att få ut ännu mer RP utav det så att alla kan ha en god tid och vilja rpa ännu mer :D

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag förstår reglerna på servern då de är ganska likjämna på de andra servers ja rpade på men lite bättre tillägg så att det ska bli lite bättre. En del regler jag kan sen innan är RDM VDM Fear rp fail rp sunt förnuft etc. Alla dessa regler hänger ihop med Sunt Förnuft då om man t.ex rdmar någon så är det sunt förnuft och det hade man inte gjort i verkligheten om inte man vart väck i huvudet såklart :)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har spelat på olika servrar och vet hur rollspel går till och har fått en hel del beröm att jag är bra på att rpa och är en väldigt social person.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope :D

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka