- Meddelanden
- 188
- Reaction score
- 14
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199152525199/
Vad är ditt namn i verkligheten? Samir korgis
Vad är ditt discord namn? R O S E#7036
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2006
Berätta om din karaktär. Hej jag heter Samir. Jag vill ansöka till medlem skap för att jag vill kunna ha dom perksen att kunna skriva i blocket och tweeta.Jag gillar att rp därför vill jag jätte gärna bli medlem.Jag är en ganska realistisk rp spelare och jag är ganska bekant med dom har spelen.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att göra intervju med falck chefen. Jag har alltid varit intresserad med att vara bil mekaniker i riktiga livet.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det var det mest realistiska svenska servern som hade snälla Staff som svarade och kunde hjälpa mig med alla problem.
Hur hittade du Unive? Jag hitta den på en streamer.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag ska försöka få ett riktig jobb och hjälpa alla andra.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna skapa ett framgångsrikt gäng.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag kör unive från klockan 1 på eftermiddag till runt 1-3 på morgonen och kör inga andra servrar bara unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? Samir korgis
Vad är ditt discord namn? R O S E#7036
Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2006
Berätta om din karaktär. Hej jag heter Samir. Jag vill ansöka till medlem skap för att jag vill kunna ha dom perksen att kunna skriva i blocket och tweeta.Jag gillar att rp därför vill jag jätte gärna bli medlem.Jag är en ganska realistisk rp spelare och jag är ganska bekant med dom har spelen.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att göra intervju med falck chefen. Jag har alltid varit intresserad med att vara bil mekaniker i riktiga livet.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det var det mest realistiska svenska servern som hade snälla Staff som svarade och kunde hjälpa mig med alla problem.
Hur hittade du Unive? Jag hitta den på en streamer.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag ska försöka få ett riktig jobb och hjälpa alla andra.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna skapa ett framgångsrikt gäng.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag kör unive från klockan 1 på eftermiddag till runt 1-3 på morgonen och kör inga andra servrar bara unive.