Nekad Jordan Hall | Medlem ansökning [SAAB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Buba badjie

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561198822753932

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Los Olivaresツ#9940

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hobel Josefsson och han är 25 år gammal under Hobels uppväxt har han alltid tyckt om att umgås med sin familj och sina vänner, han har alltid haft en trygg uppväxt eftersom att han föräldrar hade mycket pengar och gav honom allt han ville ha. Nu för tiden är har han inte så mycket pengar, han har knappast rådd med mat. Detta är mest tackvare att han inte har sina föräldrar till att ge honom pengar när han vill, men också för att han inte har ett jobb. Hobel har alltid velat jobba som en polis men det tar lång tid att utbilda sig och han är för tröt att jobba med ett annat jobb som ger mer i lön vilket har satt honom i denna positionen han är i just nu.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att jag borde bli en medlem eftersom att jag är bra på att improvisera, jag kan också vara seriös när det behövs. Jag har också ganska mycket erfarenhet md rollspel tack vare att jag har spelat andra RP servrar på FiveM, både svenska och engelska servrar och jag har tyckt att det är både kul men också intressant.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Om jag skulle bli en medlem till server skulle jag vilja förbättra rollspelet så gott som jag möjligt, därför kommer jag alltid spela så att alla ska ha det kul som möjligt, men jag kommer också hålla det seriöst och effektivt så att det blir roligare och mer realistisk känsla när man spelar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ställer öppna frågor och agerar på ett sätt som även ger övriga möjlighet att få ut vad dom vill av sina karaktärer

Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom att mina vänner rekommenderade en bra RP server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka