Nekad Jordan Hall | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Buba badjie

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561198822753932

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Los Olivaresツ#9940

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hobel Josefsson och han är 25 år gammal. När Hobel var liten tyckte han om att vara med sina vänner, som ung var han väldigt social. Hobel är ganska självsäker och han vet vad han vet, enda sen Hobel var ung har han alltid tyckt om att sitta bakom ratten när han pappa kör, detta intresse har han en idag och därför skulle han villa bli en polis eftersom som att det handlar mycket om att köra bil och att vara med olika personer och att skydda samhället.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är ganska bra på att improvisera och jag är säker på vad man får och inte får göra vilket vissa inte är bra på. Jag är ganska bra på rollspel efter som att jag har spelat på några andra RP servar både på engelska och svenska.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill framför allt förbättra rollspelet så got som möjligt, därför kommer jag alltid spela på ett schyst sätt så att alla har det kul, men jag kommer också vara seriöst så att det blir så ekat som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Meningen är att man inte sak vinna utan meningen är att man ska rollplaya så att det blir så realistiskt som möjligt

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att mina vänner rekommenderade det till mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka