Nekad Jordan Hall | Medlem ansökning [Hannes_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Buba badjie

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Bubaツ#9940

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Hobel Jossefson är en person som tycker om att ta det lugnt och njuta av livets enkla glädjeämnen. Han är en rolig, social och enkel person att umgås med. Han har en passion för att hjälpa andra och gör sitt bästa för att hålla en positiv inställning till livet. Hobel är 25 år gammal och har alltid velat jobba med utredningar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som medlem på FiveM server hoppas jag bidra med min positiva inställning och min vilja att samarbeta med andra spelare. Jag är en god lyssnare och har förmågan att arbeta effektivt i grupp. Jag kommer också bidra med min kreativitet och humor för att skapa en rolig och angenäm spelupplevelse för alla. Min målsättning är att alltid följa regler och riktlinjer och vara en tillgång för samhället inom spelet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte ska spela för att din karaktär ska vinna. Eftersom det inte alltid är realistiskt att alltid vinna. I RP ska du låta andra spelaren också vinna.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att mina vänner rekommenderade det till mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka