Accepterad Jordan Belfort | Ban överklagan [DeGGi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jordan Belfort

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Jordan Belfort

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bosseboy01/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: [PBS]RikuZixteen

Vad är din discord tagg? Riku#7258

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rdm på greenzone

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem antar att jag inte kan rp'a och går runt och failrp, vilket jag inte gör, detta är det enda misstag jag har begått på denna server

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det är någon som är en liten unge som kallade mig pedofil ingame, och så var det två andra killar som jagade honom och sa "vi slår ner honom" så vi gjorde det, tänkte inte på att detta var vid en greenzone, spelaren vi slog ner sa aldrig sluta eller någonting.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är absolut inte okej att rdma, särskilt inte i greenzone, men tycker inte heller att jag rdmade, fast det var ju onödigt. Men tycker inte att jag borde vara permanent bannad, utan kanske att jag skulle ha fått en kick, varning eller kort ban istället.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alrig varit det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte lyssnat på dem som ville slå honom och bara säga "nej sånt håller jag inte på med, kan gå illa för oss då"

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte utmana ödet för fem öre och verkligen observera sina handlingar

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka