Accepterad Jordan Ablin | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jordan Ablin

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? jonssonligan_

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Jordan Abelin och är 24 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jordan är en pålitlig, självsäker och kreativ individ som gillar boxning, träning och sport.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jordan Abelin är ursprungligen från Albanien och föddes där år 2000. Men efter ett stort inbördeskrig brast ut så behövde de rymma omedelbart och de uteslutade Sverige som ett tryggt och säkert land. När Jordan kom till Sverige så var året 2004. Det var en helt annan miljö än i Jordans hemland och helt andra traditioner. När Jordan började i förskoleklass så vart han väldigt rasistiskt behandlad av sina klasskamrater. De kallade honom dumma grejer och misshandlade honom. Jordan kom hem varje dag med mer och mer blåmärken och det var inget som Jordan hade vågat berätta för någon. År gick och Jordan led fortfarande av den grova mobbningen. Men tillslut så ville Jordan stå upp för sig själv och ta tag i det satt det skulle bli en stor grej av det, menom hände. Jordan började träna intensivt och såg resultat ganska tidigt. Han började även träna vid sin lokala boxningsklubb och det såg lovande ut. Efter ett långt sommarlov så kom mobbarna fram till Jordan. Men innan de hade hunnit öppna munnen så låg det tänder överallt och Jordan fick massiv respekt. Jordan tänkte inte fick senare brev om att han skulle på förhör hos polisen. Direkt när Jordan kom in på stationen så kollade de flesta snett på honom. Förhöret gick bra och Jordan förklarade vad som hade hänt de senaste 6 åren i grundskolan. Jordan trodde inte att det skulle bli en stor grej då förhöret gick som det gick, men blev senare dömd till 1 års fängelse. Jordan var bara 14 år vid den tiden och fick egentligen inte sitta i fängelse, men det visste ingen i hans familj om. Jordan hade inget hopp kvar att leva, men sedan läste han i tidningar att det hade blivit en väldigt stor grej och att polisen anklagades för att vara rasister. Efter detta kom ut så friades Jordan men fick istället 78 timmars samhällstjänst. Efter detta fortsatt Jordan med boxningen och han var nästan bäst av alla ungdomar i Sverige. Jordans framtidsplaner är att bli författare om hans resa från att komma till Sverige som 4 åring till där han är nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en social och rolig RP. Jag kommer att bidra med roliga scenarion och spela med motpartens sida så att jag ej bara kommer att gå för att vinna i scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att om man skulle känna att motparten har mer makt än dig i ett scenario så ska men spela med motparten. Även om man skulle vara jätte bra inom pvp och ha ett bra aim så måste man tänka sig in i karaktärens perspektiv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har aldrig brutit mot reglerna och hoppas att jag aldrig gör. Och skulle det vara så att jag bröt mot reglerna så skulle jag tagit mycket lärdom och spetsat mig i framtiden.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja, jag förstår reglerna. Jag kommer att ge 3 exempel av dem. RDM (Random DeathMatch) innebär att döda något helt utan anledning vilket är strängt förbjudet. Suntförnuft, den viktigaste regeln inom RP för mig. Suntförnuft innebär att man måste tänka vad som är rimligt och vad som är logiskt. Skulle man slagit ner någon utan anledning? Skulle man sno en bil framför ögonen på ägaren? VDM (Vehicle Deathmatch) Innebär att man inte ska använda sitt fordon som ett vapen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka