Accepterad Jorambe | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jorambe

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jonah

Vad är ditt discord namn? 69.jorambe#4069

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Max Olsson 2000 07 22 2704

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn Trogen Driveb

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag har tidigare jobbat på Taxi och Sjukvård när jag var whitelistad för något år sedan verkar ha tappat whitelisten numera på gruppe sechs, vill arbete upp mig till högre standard jobb

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra RP som följer reglerna för att få ett optimalt RP och följer min karraktärs värderingar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man inte alltid ska fokusera på att själv vinna eller få övertaget i en situation, utan snarare se till att scenariot blir så realistiskt och engagerande som möjligt för alla inblandade

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, Jag körde orealistiskt snabbt i en bil, men tog upp det med dig och numera håller jag mig till realistiska hastigheter

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm handlar om att inte skada folk med bilar orealistiskt, Fearrp, ska agera realistiskt utifrån situationer, inte springa ifrån vapen t.ex, och självklart sunt förnuft agera som det är verkliga situationer

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vet inte om det är relevant men har spelat här en heldel och varit whitelistad förr antar att jag antingen råkat lämna discorden eller att ni återställt WL men jag bidrar och har bidragit till bra rp

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktä. Du får gärna beskriva mer vad du har för framtidsplaner samt bakgrund om din karaktär.

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Max har en bakgrund inom både sjukvård och taxi. Han började som ambulansförare och sjukvårdare, där han fick erfarenhet av att hantera pressade situationer och hjälpa människor i nöd. Efter flera år inom vården bytte han till taxibranschen för ett lugnare liv, men behöll sitt intresse för att möta och förstå stadens invånare.

Framåt siktar Max på att jobba inom hög standarsjobb, antingen inom transport eller säkerhet, där han kan kombinera sin erfarenhet från båda branscherna. Han vill bygga något eget och samtidigt fortsätta hjälpa andra.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Tillbaka