Accepterad joppe03 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xAzos

Icke Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? svullo#5066

Vad är ditt födelsedatum? 17 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gösta stenbock och jag tycker namnet är bra. Gösta är en kille på 20 år som är född i sverige. Gösta gillar mecka med bilar och sedan han var liten så har han haft ett stort intresse för det. När gösta hade fyllt fem så fick han en bil skiss och delar som han skulle bygga av sin pappa. Gösta var väldigt glad för denna gåva av sin far så han byggde på den enda tills han fyllde 18 sedan tragiskt nog så gick göstas pappa bort i en bilkrock och då insåg gösta att han borde skapa eget bilföretag som skapar 100% säkra bilar och det är han största prioritering i sitt liv för att hylla sin pappa och göra så att mindre människor dör i bil krockar. Sedan började gösta på sin dröm och gick fordons linjen på gymnasiummet och forstatt kämpa för sin dröm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tycker att när jag RPar så har jag en väldigt rolig och seriös karaktär. Jag tror att min RP kan påverka servern väldigt positivt. Jag är väldigt duktig när det gäller till att hålla regler och att följa dom men ochså att andra ska göra likadant och jag är en allmänt skön person och trevlig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man RPar så att motparten i scenen vinner. Man måste inte hela tiden vinna och ibland kan man låta andra vinna den eller vad som hälst men man får vi såklart vinna ett scenario också.

Hur hittade du Unive? ag fick först höra väldigt goda omdömen och väldigt positiv feedback från polare och släkt att servern skulle vara grym och jag har haft väldigt dåliga minnen om fiveM servrar där staffsen inte tar en seriöst eller att helperna bara lallar runt och därför hittade jag Unive för folk säger att den är skit bra och jag håller verkligen med

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta intervjun annars blir du nekad lycka till :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka