Nekad joppe03 | Medlem ansökning [PACDON]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xAzos

Icke Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198166046236

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? svullo

Vad är ditt födelsedatum? 3 December 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lil Abdi Johansson och han är baserad på en ångerfull och bråkig kille som i sitt förflutna barndom
levt i Irak med sin familj och det skedde massa bombningar och mord där så han flyttade till Sverige. När han var i Sverige så var han väldigt bråkig och umgicks i fel umgängen och i raskande fart så blev han kriminell
Men sedan när Lil Abdi växte upp så insåg han att det är detta land jag ska spendera resten av mitt liv i så han insåg att det måste ske en stor förändring i hans vardag.
Han tänker ofta på allt som har hänt i hans hemland så därför vill han leva ett liv utan dessa tragedier och medans han ständigt försöker göra Sverige till ett fint och lugnt samhälle.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag tycker att Unive är en väldigt bra och seriös server samt har servern massa trevliga och snälla personer samt Bra RP och att servern är svensk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min RP kommer att hjälpa generellt serverns RP på grund av att jag är väldigt social och spelar för har kul men främst för att andra spelar ska ochsåha kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska vara egoistisk och tänka på möjlig social RP med andra spelare

Hur hittade du Unive? jag har spelat på massa serverar men Unive är den jag fastnat för på grund av den seriösa RPn och bra hjälp och stöd av staffs samt andra spelare

Nekad, Utveckla Berätta om din karaktär och Vad kan du bidra med till serverns RP? och försök igen vid ett annat tillfälle!

+ hittar ej DC, Skriv med hela hamnet nästa gång

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka