Accepterad joppe03 | Ban Överklagan [ Gaywi ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xAzos

Icke Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198166046236/

Ditt Hex-ID: 11000010c43f61c (Hex)

Vad är din discord tagg? svullo#5066

Vem var det som bannade dig? Gaywi. Gtr

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och min kompis riktade vapen på varandra på lall klockan 5 på natten i club huset

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min polare överdrev och höll på att rikta på mig så jag riktade tillbaks sedan gjorde /th och lallade sedan kom en helper och bad oss komma supp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker inte det var fel av helpern att lägga bannen men jag tycker ändå han kunde bara gätt oss en varning bara men förstår helt alla helpers beslut

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. när jag blev bannad av clogg i 25 dagar så lärde jag mig att jag aldrig ska lämna ett scenario som död eller spawnmenu som död för man förstör verkligen ett scenario om man gör så

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte rikta tillbaks på han och att jag skulle rpat på det men jag tänkte att det är inte så många inne och vi var på clubb husets mark men jag förstår vad jag har gjort fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag aldrig ska lalla och att jag alltid ska rpa på grejer andå om det tillexempel är 10 presoner inne på servern

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår till hundra procent

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka