Accepterad Joppamaister | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joppamaister

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? joppa1130

Vad är ditt födelsedatum? 8 December 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter bobo hassan och är en väldigt speciell kille från libanon på hela 26 år, bobo är en kretiv grabb som gillar att roasta folk men även bli vän med de, bobo skapar oftast vänner igenom att vara lite småtaskig men även rolig, bobo har lite fel med halsen så hanss rösta låter lite konstigt för att hans pappa tog stryptag på honom på ett konstigt sätt på skojs skull, han gillar bilar och brudar, även bilar som låter bra, bobo har en del vänner i staden och kan va en av de snyggaste också, bobo gillar även lite fotboll/gatufotboll för att det höll han på med när han var mindre om drömmen att bli fotbollsproff som de mesta barnen har, när bobo var 14 år lämnade hans föräldrar han kvar med sina syskon i en rutten stad i libanon, han har 2 syskon, en kille och en tjej. när han var 7 sprang han in i en lyktstolpe och fick en allvarlig hjärnskakning som orsakade en utvecklingsstörning. han är skojjig och gillar äldre kvinnor

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en duktig rpare som kommer att bidra med långa och roliga och utvecklande scenarion, kommer ha en bra ton till alla jag spelar med och kommer bidra med bra rp. kommer inte va den som alltid spelar för vinst utan för andras vinster också

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du gör det roligare för polisen vid större scenarion oså, att du använder en bil som har ungefär lika handling som polisens så du inte smattrar iväg på några sekunder

Hur hittade du Unive? har alltid vetat om unive och spelat här förut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka