Nekad joppadoppa | Whitelist ansökning [Johanewon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joppamaister

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199019374001/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel Åslund

Vad är ditt discord namn? JOPPA#3258

Vad är ditt födelsedatum? 8 December 2006

Berätta om din karaktär. Joel är en person som gillar mycket att hjälpa andra och bidra till samhället men även väldigt sträng när det kommer till folk som inte lyssnar på en. Han har haft en väldigt tuff barndom men har kunnat gått igenom det med sin älskade bästa vän alex, Alex gick då bort för 2 månader sedan och därför har joel varit ganska nere på sistone men vill jättegärna bli vän med någon.

Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker ni ska whitelista mig för att jag är en duktig rp:are som kan regler med mera. jag har rp:at ganska länge på olika serverar. Jag håller rp nivån hög och
följer alltid reglerna och respekterar staffs. Jag lyssnar på staffsen och tjafsar inte emot dom. Jag kommer att vara väldigt aktiv om jag får whitelist på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att att jag har fått väldigt många rekommendationer om den här servern och att det är en bra rp vilket jag redan vet nu när jag harr spelat ett tag. jag kommer inte spela för makt och pengar utan för att försöka bli vän med de flesta och jag bidrar oftast med ett stort leende på läpparna men det är bara om är snälla mot mig

Hur hittade du Multistaden? jag laddade ner fivem för att titta vad det var och då hittade jag multistaden sen har jag liksom fastnat för den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att alla ska tycka det är kul. jag bidrar med det bästa jag kan för att bidra till att alla på servern ska ha kul i alla scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inte längre.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka