Accepterad joppadoppa | Ban överklagan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joppamaister

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199019374001/

Ditt Hex-ID: 11000013f20b5b1

Vad är din discord tagg? JOPPA#3258

Vem var det som bannade dig? PATRIK_

Hur lång tid var din ban? 4 DAGAR

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står halv occ vilket innebär att man byter ut OOC ord mot andra ord eller så kallade kodnamn. och jag är väldigt ledsen att jag hållde på så och jag lovar att inte göra om det igen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag hörde att jag betedde mig dåligt på servern fast jag själv inte tyckte det och jag förstår fullt att jag blev bannad eftersom jag inte tilltalade andra med respekt men jag lovar att inte göra om det och bara spela för att ha kul, liksom den här servern är det ända jag spelar just nu och det är tråkigt att jag inte kan spela på fyra dagar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stog inne på vianor och råkade komma till en knapp som gör att man puttar någon och jag vet att jag betedde mig dåligt efterv jag gjorde det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban men jag vill jätte gärna spela eran server, det är ett av de roligaste spelen jag har spelat på länge och skulle blivit riktigtt glad om ni unbanna mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag trodde jag hade lärt mig att tala respektfullt men jag hade tydligen inte det och det ber jag hemskt förlåtelse för det och jag kommer inte att göra det igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat låtit gladare och och varit snällare men jag visste nästan att jag skulle bli bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har nu lärt mig att tala respektfullt och jag lovar från innerst rfån mitt hjärta att inte göra det igen.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top