Nekad joppadoppa | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joppamaister

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199019374001/

Ditt Hex-ID: 11000013f20b5b1

Vad är din discord tagg? JOPPA#3258

Vem var det som bannade dig? gunnar

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Sunt förnuft + copbait ~Gunnar. Återstår: 9 dagar 22 timmar 11 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag och min kompsi åkte runt på cross när securitas var efter oss, och jag tycket ej det var copbaiting eftersom de var efter oss sen innan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi körde på hans cross för att vi skulle iväg från securitas sen blir vi bannade´jag och en kompis skulle tradea att om jag få veta vad några grejer ligger någon stans och då skulle han få en colt av mig i utbyte, och då skulle vi åka till vattenverket, för att ge varandra det, men då så var en securitas bil där som tog min kompis till polisen för olaga intrång, men han fick ej tag på några poliser så släpptes han fri då åkte vi dit igen och då kom den securitas bilen igen då tänkte vi at visst vi kan ha lite skoj med han, vilket jag har gjort förut i verkliga livet att ha lallat lite med securitas, men då blev vi bannade för coppbaiting/ suntförnuft

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ok eftersom han som bannade mig inte var där från första början och såg att securitas redan var efter oss så blir det en felaktig men eftersom han ej visste det så blir det ju ej det från honom, och om jag var support skulle jag också banna men han såg ju ej allt

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var för att jag ej var en seriös rpare av mina tidigare banns men nu är jag det men kan erkänna att det var lie fel det vi gjorde men vill verkligen spela på unive

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vi hade kunnat dragit där ifrån direkt, men + så var det ej jag som körde så kunde inte riktigt bestämma men jag ber till er att jag kan få en ny chans

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja och jag ska aldrig göra det igen jag lovar

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka