Nekad joppadoppa | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joppamaister

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? joel åslund

Ange ditt födelsedatum 8 December 2005

Vad heter du på discord? JOPPA#3258

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på helger efter 12 till ungefär midnatt men på vardagar gällande skola så kanske 17- 22/23

Hur länge har du spelat på Unive? sen i februari ungefär tror jag annars mars

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle göra det en servervat ska behöva med sina perms, till ex att reviva någon under hjärt och lungräddnign för seriösare rp, jag skulle också banna folk /kick på piren/torget där de flesta oserisa rpandet händer ofta, men kan också hjälpa till under scenarion, eftersom alla staffs har mycket att göra skulle jag bidra som en bra servervakt om ni ej har tid.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Eftersom Unive är servern jag spelar på, det är just där jag vill hjälpa till och medverka på och göra communitiet till ett mycket mer stabilare med strikare regler och högre rp nivå. Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Med fler servervakter som bidrar till Unive's community så tror jag att vi gör en stor skillnad tillsammans och rensar bort dessa rpare som bara är inne för att "lalla" tillexempel, dvs oftast nytt folk som ej har läst reglerna eller liknande. Med min erfarenhet så kan jag enkelt se när en varning behövs läggas ut dvs en svban som alltså varar i en timme vilket oftast räcker för personen att få en uppfattning om vad man bör och inte bör göra på Unive.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Med fler servervakter som bidrar till Unive's community så tror jag att vi gör en stor skillnad tillsammans och rensar bort dessa rpare som bara är inne för att "lalla" tillexempel, jag hänger rätt ofta vid populära ställen också så jag kan ta åtgärder

Varför ska just du bli servervakt? Eftersom jag har mycket erfarenheter inom staffarbetet / "servervakt" då jag på många andra servrar samt spel har bidragit till staffarbetet.

Varför vill du bli servervakt? för att förbättra rp nivån då det är många lallare här, jag tyckker att jag skulle bli en väldigt bra servervakt och eftersom det är många som ej kan reglerna och ej kan någonting genom rpandet

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? kan ju lite eftersom jag har vart det på en annan server men det jag lärt mig hittils som är bra att kunna angående servervakt är väll -/svban -/revie /skin med mera

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad någon gång tidigare då jag ej spela för seriöst men har verkligen njutit de senaste månaderna

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka