Accepterad Joohn | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joohn

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
17
Användarnamn: Joohn

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/joohns/

Vad är din discord tagg? Joohn#6599

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Jag är bannad för Combatlogg, ja det finns en anledning till att jag combatloggade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig: ja det finns en anledning till att jag combatloggade några sa till mig kom så gör vi en deal som du kan tjäna cash jag åker efter dom vi kommer till platsen jag sitter kvar i bilen dom kommer fram och frågar kommer du eller jag svarar då Jag sitter bra här inne i bilen, dom svarar men kom ut har papprerna här uppe jag säger skall ni råna mig/skjuta mig eller något då dom svarar Nej självklart inte. jag går ut och dom skjuter mig utan att göra ett scenario typ och jag hade ej gjort ngt och jag har redan blivit av med flera grejer nu och jag kände att alla andra combatloggar och då gör jag det med. Är det inte FearRP de som dom gjorde?

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja för anledningen ----

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte combattloggat men då hade ja blivit lootad och ej fått tbx mina saker pga inga "bevis"

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Combatlogga är inte ett alternativ på denna server, det finns ett jobb (Ambulans). De är till för att hjälpa dig vid sådanna fall.

Combatlogga är inte ett alternativ på denna server, det finns ett jobb (Ambulans). De är till för att hjälpa dig vid sådanna fall.
Precis. Man blir också rensad på sina saker också vid combat logg. Så det gör egentligen ingen skillnad på att bli lottad/combat logga. Däremot om man inte combat loggar så är chansen väldigt stor att ambulans personal hinner i tid och räddar en och du blir revivad och behåller dina saker.

Tack för din ban överklagan. Din ban överklagan har godkänts.
Tråd flyttas till Ban Överklagande Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka