Accepterad Joohn | Ban överklagan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joohn

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
17
Användarnamn: Joohn

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/^5John/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^5John

Vad är din discord tagg? Joohn#1234

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? grov powergaming. failrp, ooc ingame

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel och bröt emot reglerna men jag har förstått mitt misstag och kommer inte att hända igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En grabb stog och tog bilder på oss när vi skulle göra Bankomat rån då vi körde efter han och han körde in på bilfirman och hämtade/lämnade någon jag körde efter han till Securitas firman utanför där så hoppar en av dom ut ur bilen och ja tar upp en machete han tar upp basbollträ och jag slår ner han för han börjar att slå mig. Samtidigt håller deras Audi på att backa över mig lite lätt så jag får skrapsår, sedan så hoppar en grabb till ut ur bilen och han börjar slå mig med bara händer när jag har uppe machete jag hugger han och hans polare kör backar på mig lite lätt 2ggr till så jag tillkallar staff och då fick jag ban för grov powergaming, FailRP, OOC ingame för att jag sa till han att sluta vdma mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, jag har lärt mig utav mitt fel och det kommer inte till att hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte riktigt ihåg varför jag har varit bannad utan att ja har fått typ 2-3 bans bara :p

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte ställa mig upp när ja blev överkörd och inte gå ooc ingame

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart

Har du läst våra regler? Ja

Godkänd. Hoppas att du har insett ditt misstag.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka