Joohn | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joohn

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
17
Användarnamn: Joohn

Vad är ditt namn i verkligheten? John

Vad heter du på discord? Joohn#0001

Ange ditt födelsedatum 15 Juli 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: Mellan 15:00 till 20:00
Helgerna 15:00 till 21:00 (sedan 00:00 till 01:30 Beroende på om jag är ute på kvällen eller inte)

Berätta om dig själv John 14 år gammal och brukar gå hem och spela Multistaden när jag kommer hem ifrån skolan och sedan så brukar jag vara ute och chilla med polare ibland också :)

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle ta all tid som jag är inne på servern för att hjälpa alla spelare och se till så att dom som gör fel får straff för det och trollare och andra som bara spelar för att förstöra blir bannade från servern. Jag kommer även att hålla koll på discorden och sitta i support ofta och ta supportärenden så ofta som jag kan och se till att folk får hjälp så fort som möjligt om dom skulle behöva revive eller något annat om dom har blivit RDMad eller något annat så hade jag frågat efter bevis på det och revivat personen och så hade jag fixat så att dom som RDMade personen visar sin vinkel på det och kollar om det var en giltig anledning till att döda personen som dom gjorde det för och om dom bara dödade personen på tillexempel personrån så hade jag skickat iväg dom på en ban och så har jag sagt att dom kan göra en överklagan på hemsidan. och så ser jag om det är och samtidigt gå på reports och specca runt så att inga regelbrott bryts om inga sitter i Support kanalerna och behöver hjälp. Men innan jag fattar ett beslut om vad som skall hända med spelarna så hade jag kollat på båda vinklarna om det skulle varit något mellan spelare så hade jag sett till så att båda vinklarna visas och om ingen av dom hade något bevis så hade jag inte kunnat att göra något då det inte finns något bevis att dom har gjort det och blir fel att banna/ge varning om det inte finns några bevis alls.
Jag hade även hjälpt nya spelare inom RP att komma igång och så att dom förstår hur det fungerar så samt att hjälpa dom så att dom vet reglerna på servern så att inte dom går runt och t.ex rdmar på Greenzone och förstör rp-nivån på servern utan så hjälper jag dom så att dom kommer igång och tar WL-intervjuer mer dom och försöker att få dom till att tycka att det är roligt och att dom vill fortsätta att spela på servern och kanske bidra med roliga scenarion och höja RP-nivån.
Samt att jag har 470+ timmar på FiveM

Hur länge har du spelat på Multistaden? Ungefär runt 3 måndare sedan så har jag varit inne någon gång innan dom 3 månaderna men har spelat ungefär 3 månader dagligen på servern och tycker att det är roligt.

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? Jag vill bli staff då jag har mycket tid över samt att jag tycker att servern är rolig att spela på servern och jag vill hjälpa till att höja rp nivån på servern med att få bort alla regelbrytare ifrån servern och sitta i support ärenden och lösa det vilket värkar kul att kunna hjälpa alla spelare så alla tycker att det är roligt att spela :)

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag hade varit schysst emot alla spelare så att ingen känner sig orättvis behandlad och så hade tagit alla ärenden med en opartisk sida och om det skulle vara ett stort ärende så skulle jag be om hjälp av en till högre staff också så att allt går rätt till.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag är servervakt så vet hur man kickar folk och lite angående hur man bannar folk men inom staff erfaranheter så har jag inga men vill gärna lära mig mera inom kommandon men det skall nog inte vara några problem att lära sig

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? Jag kan endel staff kommandon då jag är servervakt och vet lite mods kommandon också hur man bannar folk noclip goto och vissa andra kommandon.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag har lätt att lära mig grejer specielt och jag tycker att det verkar roligt så blir det mycket enklare för mig att lära mig grejer :)

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Spelar bara på Multistaden :)

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka