Nekad Joohn | Ansök till whitelist ansvarig [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Joohn

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
17
Användarnamn: Joohn

Vad är ditt namn i verkligheten? John

Hur gammal är du? 14 ~ 2006

Vad heter du på discord? Joohn#0001

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag kommer att kolla Whitelist ansökningar så ofta som jag kan om dagen

Hur aktiv är du i discorden? Ungefär hela tiden då om jag inte är på datorn så är jag inne på mobilen

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag vill bli Whitelist-Ansvarig eftersom att jag tycker att det är kul att läsa whitelist ansökningar samt att se folks karaktärer och har mycket tid över så då har ja ofta tid att kunna kolla ansökningarna samt att kunna vara snabb när folk som inte har whitelist vill ta en intervju via discorden. Sedan så var jag nyss staff så hade varit roligt om man kunde ha ansvar för något annat nu när man inte är staff längre. :)

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? För att jag kommer att vara riktigt aktiv på både telefonen och datorn och även om jag är ute med polare eller är i skolan så kommer jag att läsa Whitelist ansökningar och sedan när ja kommer hem så kan jag ta intervjuer. Det hade även varit roligt att kunna ta intervjuer samt att läsa folks whitelist ansökningar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, bara multistaden

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka