Nekad joohan492 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

joohan492

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? johan

Vad är ditt discord namn? johan99630

Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2026

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Saarinen 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll hård arbetare inom taxi sist lugn

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: tänkte bli en polis men jag har bara liten orten kläder men det kan vi fixa

Vad kan du bidra med till serverns RP? att kunna hjälpa till inom polis yrket

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att strategiskt agera som om motpartens framgång är ditt eget mål

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja en gång körde jag våldsamt och nu har jag lärt mig att köra lagligt och förskitigt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? alltid ha respekt inte vara toxictet hotande eller utpresining rasist eller nazism

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en mycket snäll person och om någon bryter mot lagen brukar jag säga till dom till exempel om någon kör på andra människor

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning: Utveckla allt, samt du måste heta samma på steam & discord.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka