Accepterad jooakimlindberg | Medlem ansökning (vanessa)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jooakimlindberg

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joakim Lindberg

Vad är ditt discord namn? Jooakimlindberg#6374

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 1994

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Joakim Lindberg. Han är 29 år gammal och växte upp i ett hem med höginkomsttagare till föräldrar. Det har nu gjort att Joakim har fått sina stora ambitioner att driva eget företag som sina föräldrar,att gå i sina föräldrars fotsspår är en dröm för han. Att ha egna anställda , kunna göra det han vill för att uppnå sina mål här i livet. Efter jobbet brukar Joakim hålla på med bilar och motorcyklar då han har ett brinnande intresse för allt med en motor, speciellt bilar då pappa ägde flertalet bilar så var Joakim väldigt ofta i garaget redan som ung.

just nu jobbar Joakim som byggarbetare och trivs väldigt bra på sitt jobb, kan hända att han är på jobbet mer än hemma och som kanske inte är super bra för kroppen! men han känner att han kan utvecklas mer.

Till sist och kanske viktigaste , Joakim är en genuint snäll,trevlig och vänlig person på alla sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan erbjuda RP är att på ett seriöst och regelrätt sätt spela min karaktär och integrera med medborgarna på ett trevligt samt bra sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tror att det är en del av "RP-naturen" och att man inte hela tiden ska tänka utanför spelet och göra allt för egen vinning.
Att man skulle t.ex offra sig för en vän så den klarar sig oskadd dvs göra det man skulle göra "irl" eftersom man spelar en karaktär med likasinnade!

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom flertalet Tik-Tok videos och blev genast intresserad av det!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka