Accepterad jontishh | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jontishh

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199008339911/

Ditt Hex-ID: 1100001470c75a4

Vad är din discord tagg? MC Tobbe#2786

Vem var det som bannade dig? Jyazz

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kör som en galning i en tjänstebil

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att Staffsen bannade mig för att jag körde galet i min tjänstebil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jobbade då på QPark när detta hände, iaf så körde jag extremet fort med min vän som följde efter mig vi var på väg till piren för att lappa bilar. När vi kört en stund så svänger jag av i sista sekund så att min kompis svänger försent och kör in i en stolpe. Jag stannar då för att hjälpa honom och då samtidigt så kommer det en BMW som av misstag kör in i mig och sen precis då blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var absolut ingen felaktig ban då det var jag som körde som en galning och det var jag som förtjänade bannen, jag har lärt mig av detta och kommer ej att göra om det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. När jag var ny på servern och inte kunde så mycket om rp så tjuvkopplade jag en bil mitt framför alla på piren, jag lärde mig då att de är inte att ha suntförnuft med det menar jag logiskt tänkande.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att såklart sakta ner när jag kör min tjänste bil och ta det lugnare på vägen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp absolut jag har lärt mig att jag ska sakta ned när jag kör tjänstebil dels för att man hade inte gjort de irl och rp blir mer seriös om man gör de. Nästa gång kommer jag hålla hastigheten och stanna på alla rödljus.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp, absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka