Accepterad JontheMan | Medlem ansökning [Rosengard] [Jensen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Patte1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199078285777/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Zerat

Vad är ditt discord namn? JontheMan#2581

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Patrik är en kille som gillar bilar väldigt mycket. Han försöker oftast vara ganska rolig och snäll mot andra folk. Han har en trevlig ton mot dem som är trevliga mot honom. Han befinner sig oftast i stan, piren och ikea carmeets. Han kommer från en stad vid namn Kristianstad som ligger i Skåne. Han flyttade till staden vid 24 års ålder. Sedan dess har han haft det bra med polare och bekanta. Under Patriks uppväxt så hade han och hans pappa en bil i sitt garage som dem byggde på. Mestadels hans pappa eftersom att Patrik inte var så gammal i dåläget. Men några år senare när Patrik var 14 så skaffade han sig en EPA traktor, och med den bilen meckade han väldigt mycket. Och därför så vill Patrik fortsätta med något som har med bilar att göra. Annars hade Patrik en tuff uppväxt, hans mamma dog när han var 4 av cancer. Så han har haft det väldigt tufft med skolan, men hans pappa hjälpte honom och han klarade skolan med bra betyg.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Därför att jag är sugen på lite mer verklig RP. Plus att jag gärna hjälper till att utveckla servern och utveckla RP:n på servern. Jag är även redo på att skaffa jobb så fort som möjligt för att hjälpa till andra spelare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Tycker det är bra staffs och det är en stor rolig server som ger många olika möjligheter och yrken för just RP. Många som tar rpn seriöst och är därför mycket roligare att spela på denna servern är någon annan.

Hur hittade du Unive? Mina polare spelade mycket på UNIVE. Från dem så testade jag servern och blev snabbt beroende och kunde inte sluta spela.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att låta både jag och de andra jag delar mitt RP med avnjuta grejen med RP och låta varandra inleva sig mer i sitt roleplay.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att söka arbeten och testa något som jag inte gjort förr. Just nu är jag en reporter men skulle gärna gjort något annat.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, just nu är UNIVE den ända servern jag spelar på.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka