Accepterad JontheMan | Chef-jobb ansökan (smokey)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Patte1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen.

Vad heter du IRL? Jonathan Zerat

Vad heter du på discord? Patte#9134

Hur gammal är du? Jag är 15 år gammal. Född 24 maj 2007.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela på unive som icke medlem 2021. Blev medlem 2021-10-06.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer göra mitt bästa för att få mekonomen att hålla sitt goda rykte med härlig, trevlig och väl utbildad personal. Jag skulle arbeta för att hålla uppe ekonomin så alla får den lön de förtjänar. Som sagt ska det vara väl utbildad personal som ska behandla alla kunder med respekt och med trevlig ton.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Erfarenheter inom att vara just chef har jag inga skulle jag säga. Jag har endast varit vice boss i gäng men detta är en helt annan sak. Men inom mekaniker arbetet har min karaktär Patrik stor erfarenhet då han jobbat på falck, samt fortsatt inom mekanikerbranchen på den kriminella sidan.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer försöka vara inne varje dag. För att kolla att allting funkar som det ska, att alla arbetar, sen ska jag själv såklart också göra mitt arbete. Självklart kommer skolan gå först då det handlar om min framtid osv, men jag kommer vara inne i princip varje kväll (och ibland på dagarna beror på hur skolan ser ut).

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut, ser bara fram emot detta med chef då det hade varit en god utveckling inom min rp.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka