Accepterad JontheMan | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Patte1

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Zerat

Vad heter du på discord? Patte#9134

Ange ditt födelsedatum 28 November 2022

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagligen går jag till skolan, börjar 08.25 och slutar ungefär 15 varje dag. Efter skolan pluggar jag alternativt är ute med kompisar och kör moppe. När jag kommer hem käkar jag samt chillar lite och pratar med familjen, sen på kvällen spelar jag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2021-10-06

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Fungerar inte att infoga bild av någon anledning. 11 gånger totalt iallafall, kan visas på sceeenshare om så önskas.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har ett extra ansvar från andra medlemmar med att ha koll på regelbrott, en servervakt kan kicka samt banna i 1 timme. Att vara servervakt är till stor hjälp för andra staffs genom att underlätta deras stora arbete.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill gärna bli servervakt på unive för att hjälpa samtliga staffs men också för att göra unive till en bättre server. Unive är redan en sjukt bra server men som i alla servrar finns det personer som är där för att förstöra, jag vill stoppa dessa personerna.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse kan t.ex vara att man är i ett scenario där man blir kickad och man använder sina perms till att komma undan från detta scenario, exempelvis kicka eller banna de som kidnappat dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka