Nekad JontheMan. | Ansökan till Servervakt [murphy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

JontheMan.

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonthe Zerath

Ange ditt födelsedatum 24 Maj 2006

Vad heter du på discord? Ben Mitkus#2581

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 16-22 På vardagar ibland mindre pga plugg.
15-02 På helgen då man inte har så mycket att göra.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela unive i augusti ungefär, lite tidigare kanske. Lite oklart men någonstans där. Men har spelat på servern tidigare men tog en paus då jag tröttnade! Men just nu har jag bara lagt ner tid på fivem (UNIVE) under de senaste månaderna!

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle ha koll på folk som inte spelar spelet seriöst. Gör failrp, och inte spelar enligt reglerna helt enkelt. Jag stöter på många lallare varje gång jag spelar. Och vill därför visa dem att det är fel.Det är väldigt ofta vid populära ställen som tex piren då det är lall mot qpark, securitas, och även polisen, där inräknat coronautbrott. Ofta svarar mods när man skriver i /help. Men ibland gör dem
inte det och då känner jag att man skulle kunna göra något själv. Självklart kan man ta /report men, man har inte alltid bevis på vad personen har gjort och därför kan man kicka personen alternativt ge dem 1h ban.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Därför UNIVE är en av dem största fivem servrarna i sverige, och jag spelar inte på någon annan server och därför är det just UNIVE som intresserar mig mest. Och där är 350-550 personer inne nästan hela tiden och därför vill jag hjälpa till så att inte 200 av dem personerna är lallare. (exempel)

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Kicka lallare, banna dem om det är grovt fel. (1 timme). Därför jag kan reglerna bra nu efter jag har haft två bans tidigare och läst på reglerna ordentligt! Stoppa dem som gör grova fel, hjälpa till dem som är högre uppsatta exempelvis trainees eller andra staffs att få bort dem som spelar för att förstöra för andra.

Varför ska just du bli servervakt? Därför som sagt har jag läst på reglerna ordentligt. Då jag haft bans, där någon varit felaktig och någon varit helt och hållet rätt ban. Och jag vill gärna hjälpa till för jag känner att är det något man kan göra så är det att hjälpa till att få högre nivå på rpn på denna server.
Jag ser även vad som är fel och vad som är rätt. Märker ifall folk kör metagaming, tex om man står och pratar med någon sen helt plötsligt så kommer det någon och känner han jag snackar med, mycket troligt att det är screenshare då via discord eller annan media.

Varför vill du bli servervakt? För att stoppa alla lallare, hjälpa mods som har mycket att göra. Tråkigt med alla lallare som inte sköter sig och följer det reglerna som finns. Och för att uppgradera nivån på rp just på unive.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id) (anledning) (id) /svban (id) (anledning) man bannar nån i 60 minuter /dv man dvar en bil. Det är de kommandon jag känner till.

Är du whitelistad på serven? Ja, sedan ungefär 3 månader tillbaks.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja, två tidigare bans då en av dem blev godkänd efter överklagan. Jag blev bannad för sunt förnuft i 3 dagar för jag råkade hoppa på en grabbs kross, vilket inte var min mening, då jag råkade klicka F. Jag hoppade direkt efter av hans kross. Den andra förstod jag varför jag blev bannad och valde därför att inte skriva ban överklagande. Jag hörde sirener efter mig och tänkte att dem var efter mig, jag svängde därför ut ur vägen och stannade men polisen kör rakt in i mig, jag voltar iväg och bilen är isönder. Väck som jag var då så ställde jag mig och lagade bilen direkt och därför var det powergaming. Mycket fel av mig!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka