Nekad Jonthe | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NorrlandsJonthe

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
291
Reaction score
380
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Ditt discordnamn: Jonthe#7008

Ange ditt födelsedatum 26 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att ta ett extra steg in i staff teamet från Medlemskap ansvarig och där då tar ett extra ansvar som man får som helper då i staff teamet. Jag vill även bli staff för att hjälpa och bygga upp detta Community till ett extra och bra stort Community.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är nu aktiv 4-5h som MA men blir väl lite mer olm jag blir helper för då krävs det mycket mer engagemang och driv från en som behövs för en plats i staff teamet där av ca 6-8h beroende på min vardag för jag spelar hockey ganska ofta och d tar mycket på min tid med. Jag har också tjej som jag brukar vara med lite då och då när vi har tid att va med varandra.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive nu i snart 2 år men d har gått i lite vågar om man ska säga det på det viset.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag är nu MA och kan det mesta och vill ta det extra klivet in i staff teamet där jag varit innan och har erfarenheter sedan tidigare ifrån.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, Jag är berädd att jobba inom alla områden i staff teamet jag tvekar inte en ändå sekund på att jobba inom ett område om jag får det i uppgift att göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka