Accepterad Jonthe | Ansökan till Servervakt [olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

NorrlandsJonthe

Helper
Helper
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
294
Reaction score
380
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad heter du på discord? Jonthe#7008

Ange ditt födelsedatum 26 Februari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Skoldagar:
Måndag: 15:00 - 23:30
Tisdag: 15:15 - 23:30
Onsdag: 14:40 - 23:30
Torsdag: 14:40 - 00:00
Fredag: 14:50 - 01:30

Helger:
Lördag: 12:00 - 02:00
Söndag: 12:00 - 01:00

Lovdagar:
Måndag: 11:00 - 00:30
Tisdag: 11:00 - 00:30
Onsdag: 11:30 - 00:30
Torsdag: 11:15 - 00:30
Fredag: 11:00 - 01:00
Lördag: 12:30 - 01:00
Söndag: 12:00 - 01:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit p bannad förut för ca 1 månad sedan nu och jag kom tillbaka av 320 som godkände min banöverklagan och jag var då inte p bannad för något jätte grovt då 320 valde att godkänna min banöverklagan.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/User/OneDrive/Bilder/Bans%201.PNG och andra bilden file:///C:/Users/User/OneDrive/Bilder/Bans%202.PNG

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hålla server ren från regelbrott och hjälpa till då att rensa dom som gör regel brott och vara typ en mindre staff som rpar mycket om dagarna och håller en god ton OOC och följer alla regler som finns på unive. [Man skall vara en stor förebild mot dom som inte är Servervakt+] Alltså man skall inte sitta och hetsa ooc att man typ är en bättre person för att man är servervakt här på unive. Man skall vara schysst mot allt och alla OOC.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att underlätta för staffsen som har mycket att göra OOC då menar jag i discorden och på forumet typ kolla ban överklagningar eller hets i OOC chattarna. Sedan vill jag även hjälpa till att hålla denna server ren som den är och därför söker jag till att bli servervakt här på unive.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att ban tex inte bannar sin kompis som gör fel bara för att hjälpa hen till en fördel.
Abuse är tex när man revvar under skottlossningar för att vinna scenario med sina SV Perms i detta fall då.
 
Inte mycket utvecklat men jag kan mer bara att jag inte är bra på att skriva mycket när det väl gäller.
[Tror att jag har typ dyslexsi om ni vet vad det är]
 
Tillbaka
Top