Inaktuell Jonthe | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NorrlandsJonthe

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
291
Reaction score
380
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad heter du på discord? jonthe08#7008

Ange ditt födelsedatum 26 Februari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag fick en känsla bara lite såhär random att jag skulle vilja bli MA och då tänkte jag då ansöker jag väl om att bli det. Jag har varit MA tidigare och jag vet hur man jobbar och vad som ska göras som MA. [Det kan ha ändrats sedan jag var MA]. Jag har spelat här på unive ett tag och jag har märkt att detta Community byggs upp mer och mer och därför vill jag vara en del av dom som hjälper till att bygga upp detta Community genom att kolla medlemskap ansökningar som MA.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig som MA för att jag har drivet och kompetensen till att vara MA och jag har enormt mycket tid till att sitta som MA. Jag har motivationen till att sitta som MA jag tycker själv också sen att jag vill ta en större del i detta Community därför tycker jag också att ni borde välja mig som MA.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag själv tycker man ska bemöta alla spelare med en trevlig ton och vara snäll emot dem spelar ingen roll ifall dem är otrevliga emot dig du ska alltid vara trevlig och snäll emot alla du pratar med som MA och även ifall du inte skulle vara MA.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Betydelsen att vara medlem på unive är ganska så stor du kan rpa mycket mer och roligare som medlem tex du kan ansöka till jobb du kan vara kriminell eller nått sånt. Du kan inte göra nånting typ som icke medlem så enligt mig har medlems rollen en stor betydelse i detta Community.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna alla regler och följa dom. Inte sitta och vara aktiva på andra servrar.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle vilja ta mycket ansvar som MA för jag har tiden och kompetensen till det och jag känner själv att jag kan ta mycket ansvar som person allmänt.

Hur ser din aktivitetet ut? Skoldagar: Måndag: 15:00 - 23:30 Tisdag: 15:15 - 23:30 Onsdag: 14:40 - 23:30 Torsdag: 14:40 - 00:00 Fredag: 14:50 - 01:00 Helger: Lördag: 12:00 - 01:30 Söndag: 12:00 - 00:30 Lovdagar: Måndag: 14:00 - 03:30 Tisdag: 14:00 - 03:30 Onsdag: 14:00 - 03:30 Torsdag: 14:00 - 03:30 Fredag: 14:00- 03:30 Lördag: 14:00 - 03:30 Söndag: 14:00 - 03:30

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Unive Community on top!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka