Accepterad Jontepp | Medlem ansökning (tjo0mannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jontepp

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? jonteunivelover

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonte Amed heter min karaktär och den är 19 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Busig, Intelligent och värdefull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär var född i polen men flyttade till sverige för att skaffa ett nytt och tryggare liv. Jonte har alltid varit intresserad i rap låtar och bilar. Han har haft en grov barndom. Därför vill han komma med i ett gäng och ha lite fiender. Jonte vill komma med i ett gäng om han inte kommer in i SC Styling eller något som har med bilar att göra. Hans intressen är bilar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Moget och tryggt RP. Jag kommer vara snäll till alla jag ser. Jag kommer också arbeta hårt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Se till att andra får något ut av situationen och inte bara du.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja när jag körde för ett år sen på ett annat konto blev jag bannad för jag tog en polis bil. Jag har nu lärt mig att man inte kan.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? OOC - Out of charachter. Du får inte snacka utanför din karaktär. Metagaming - Att du snackar till någon ooc t.ex du blir kidnappad och du säger till din vän vart du är

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det var väl allt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars nekas du automatiskt.
Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka