Nekad Jontepp | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jontepp

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan Pieda

Vad är ditt discord namn? jonteunivelover

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonte Ahmed och han är 25 år. Född 2000-08-21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Arbetsfull, Rolig, Hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär var född i Polen i en liten lägenhet. När han var 13 så fick han praoa som en mekaniker. Sen dess har det blivit hans dröm jobb. Han kan allt om bilar och han hade till och med ett facebook konto där han publicerade bilar i hans stad. Han har flyttat till Sverige för 8-9 år sedan och han kan prata språket utan problem. Hans framtid är att bli en mekaniker såklart och att skaffa många vänner

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket arbete om jag får ett jobb. Jag kan arbeta hårt om jag får mitt dröm jobb (SC Styling)

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man gör saker som gör att motståndaren vinner för att få en fördel senare.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det var för ett halvt år sedan och då snodde jag en ambulans. Jag kommer aldrig göra om det igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Sunt Förnuft- Common sense. Tänk realistisk. Till exempel åk inte in i en kö med en cykel Copbait- Göra polisen komma till dig / göra dom jaga dig. Rdm - Random deathmatch. Döda/skjuta någon utan andledning. Vdm - Vehicle Deathmatch - Använda bilen som ett fordon. Staff diss - Säga hotfulla saker till en staff

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej. Förutom det att detta är ett alt konto för mitt main är bannad i unive discorden

Nekad.
Anledning
: Ditt discordkonto är mindre än 6 månader gammalt. Du behöver antingen ansöka med ett discordkonto som är mer än 6 månader gammalt eller genomgå vår verifieringsprocess. Det gör du genom att skriva /verifiera i unive discorden. Väljer du att verifiera dig behöver du inte ansöka skriftligt utan kan ta en muntlig intervju direkt.

Du kan även göra banöverklagan på forumet för att få ditt main konto unbannat.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka